10.05.2014

Sam Smith - Leave Your Lover 中文歌詞


Music Video Ver.


Sam Smith
離開他為了我
Leave Your Lover 

I don't have much to give
我擁有的不多
But I don't care for gold
但不追求財富
What use is money when you need someone to hold?
當你真正需要的是陪伴 錢又有何用處
Don't have direction
漫無目的沒方向的
I'm just rolling down this road
我只是隨著感覺往前走
Waiting for you to bring me in from out the cold
等待著你來把我從這冷酷無情的世界裡救出

You'll never know the endless nights
你永遠都無法了解 那無盡的夜晚
The rhyming of the rain
雨水滴答的節奏就像刀割在我心的痛
Or how it feels to fall behind
或者那種被落後遺忘在人群裡的感受
And watch you call his name
看著你呼喚的卻是他的名字

Pack up and leave everything
收拾好然後離開他好嗎
Don't you see what I can bring?
難道你還不懂我能為你付出很多嗎
Can't keep this beating heart at bay
無法阻止我的心跳我對你的感覺
Set my midnight sorrow free
請求你讓我在深夜裡不再憂愁

I will give you all of me
我會為你付出我的所有
Just leave your lover, leave him for me
只要你願意離開他 為了我
Leave your lover, leave him for me
離開他 為了我

We sit in bars and raise our drinks to growing old
我們坐在吧檯舉杯歡慶 日子逐漸失逝
Oh, I'm in love with you and you will never know
我愛上了你這個秘密你永遠不會懂
But if I can't have you I'll walk this life alone
但如果我無法得到你的話 我會選擇獨自把這人生走完
Spare you the rising storm and let the rivers flow
不阻擾你轟轟烈烈的愛情 對你的感情會慢慢淡逝的






MORE:
Sam Smith - I'm Not The Only One
Sam Smith - Lay Me Down