10.03.2014

Sam Smith - I'm not the only one 中文歌詞


Music Video Ver.



Feat. A$AP Rocky Ver.


Sam Smith
我不是你的唯一
I'm not the only one 

You and me, we made a vow
你和我 我們許下了要在一起的承諾
For better or for worse
無論日後的日子是甘是苦
I can't believe you let me down
我沒想到你會讓我失望
But the proof's in a way it hurts
但你傷透我的心這就是證據

For months on end I've had my doubts
這幾個月來我已經有所懷疑
Denying every tear
否認所有哭泣的原因
I wish this would be over now
這一切能不能快點結束
But I know that I still need you here
但我知道我還是很需要你

You say I'm crazy
你說我瘋了
'Cause you don't think I know what you've done
因為你以為我不知道你背著我做了什麼
But when you call me baby
但每當你叫我寶貝
I know I'm not the only one
我知道我不是唯一的

You've been so unavailable
你變得遙不可及
Now sadly I know why
不幸的是我知道原因
Your heart is unobtainable
你的心難以觸碰
Even though Lord knows you have mine
即使上帝知道你已經擁有了我的心

You say I'm crazy
你說我瘋了
'Cause you don't think I know what you've done
因為你以為我不知道你背著我做了什麼
But when you call me baby
但每當你叫我寶貝
I know I'm not the only one
我知道我不是唯一的

I have loved you for many years
多年來以來我一直深愛著你
Maybe I am just not enough
也許我還不夠好吧
You've made me realize my deepest fear
你讓我意識到我最深層的恐懼
By lying and tearing us up
就因為你滿口的謊言還結束掉我們之間的感情

You say I'm crazy
你說我瘋了
'Cause you don't think I know what you've done
因為你以為我不知道你背著我做了什麼
But when you call me baby
但每當你叫我寶貝
I know I'm not the only one
我知道我不是唯一的
You say I'm crazy
你說我瘋了
'Cause you don't think I know what you've done
因為你以為我不知道你背著我做了什麼
But when you call me baby
但每當你叫我寶貝
I know I'm not the only one (x3)
我知道我不是唯一的
 (x3)

And I know, and I know (x3)
而我知道的
know, 
I know I'm not the only one
我知道我不是唯一的





MORE:
Sam Smith - Leave Your Lover
Sam Smith - Lay Me Down