8.10.2016

Kehlani - Gangsta 中文歌詞


Music Video Ver.


自殺突擊隊
Soundtrack from Suicide Squad

Kehlani
Gangsta 虐戀

I need a gangsta
我需要一個壞人
To love me better
來愛我
Than all the others do
比其他人更多
To always forgive me
總是原諒我的過錯
Ride or die with me
和我一起冒險
That's just what gangsters do
做盡壞男人所做的一切

I'm fucked up, I'm black and blue
滿身是傷的我一團糟
I'm built for it, all the abuse
但這被虐的感覺整合我味
I got secrets, that nobody, nobody knows
我有著許多他人不知道的秘密
I'm good on, that pussy shit
我善於忍氣吞聲
I don't want, what I can get
輕而易舉的東西我不要
I want someone, with secrets
我要的他就如同我
That nobody, nobody, nobody knows
有著許多他人不知道的秘密

I need a gangsta
我需要一個壞人
To love me better
來愛我
Than all the others do
比其他人更多
To always forgive me
總是原諒我的過錯
Ride or die with me
和我一起冒險
That's just what gangsters do
做盡壞男人所做的一切

My freakness is on the loose
我的神經質不受控制
And running, all over you
渾身不停地往你陷下去
Please take me to places, that nobody, nobody goes
帶我到那些無人知曉的地方去吧
You got me hooked up on the feeling
你挑起了我的感情線
You got me hanging from the ceiling
讓我對你欲罷不能
Got me up so high I'm barely breathing
讓我興奮得難以喘息
So don't let me, don't let me, don’t let me, don't let me go
所以拜託別讓我就這樣離開 別放開我

I need a gangsta
我需要一個壞人
To love me better
來愛我
Than all the others do
比其他人更多
To always forgive me
總是原諒我的過錯
Ride or die with me
和我一起冒險
That's just what gangsters do
做盡壞男人所做的一切
They do, they do, they do oh
如同他們所做的一切
To always forgive me
總是原諒我的過錯
Ride or die with me
和我一起冒險
That's just what gangsters do
做盡壞男人所做的一切