11.07.2014

Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants 中文歌詞



Music Video Ver.


Selena Gomez 隨心所欲
The Heart Wants What It Wants

You got me sippin' on something
你令我不得不借酒才能消愁
I can't compare to nothing 
I've ever known 
這種感覺無法跟我知道的任何事拿來比較
I'm hoping
我祈禱著
That after this fever I'll survive
熱戀期退潮後我依舊能存活
I know I'm acting a bit crazy
我知道我看起來有點瘋狂
Strung out, a little bit hazy
神志不清地 甚至有點昏醺
Hand over heart, I'm praying
手放在心胸上 我祈禱著
That I'm gonna make it out alive
我一定會僥倖存活下來的

The bed's getting cold and you're not here
夜晚變得寒冷寂寞 你卻又不在
The future that we hold is so unclear
我們緊握著的未來變得模糊
But I'm not alive until you call
我無法振作直到你的出現
And I'll bet the odds against it all
而我敢打賭流言蜚語會把我們阻隔
Save your advice 'cause I won't hear
省下你的勸誡吧因為我不會聽進去的
You might be right but I don't care
你也許是對的但我不在乎
There's a million reasons why I should give you up
有一萬個為什麼要離開你理由
But the heart wants what it wants
但我的心卻是不受控制的渴望著
the heart wants what it wants
那就只好隨心所欲吧

You got me scattered in pieces
你令我心碎腸斷
Shining like stars and screaming
閃爍得像顆星星內心卻痛苦地吶喊
Lighting me up like Venus
點亮我的生命讓我感覺像是個女神
But then you disappear and make me wait
但卻又突然消失得無影無蹤剩我無止境地等待
And every second's like torture
每分每秒 都是種折磨
Hell over trip, no more so
宛如人間地獄般
Finding a way to let go
尋找放下的方法
Baby baby no I can't escape
親愛的 沒辦法 我無法逃脫

The bed's getting cold and you're not here
夜晚變得寒冷寂寞 你卻又不在
The future that we hold is so unclear
我們緊握著的未來變得模糊
But I'm not alive until you call
我無法振作直到你的出現
And I'll bet the odds against it all
而我敢打賭流言蜚語會把我們阻隔
Save your advice 'cause I won't hear
省下你的勸誡吧因為我不會聽進去的
You might be right but I don't care
你也許是對的但我不在乎
There's a million reasons why I should give you up
有一萬個為什麼要離開你理由
But the heart wants what it wants
但我的心卻是不受控制的渴望著
the heart wants what it wants
那就只好隨心所欲吧

This is a modern fairytale
這是個現代的童話故事
No happy endings
沒有快樂的結局
No winning ourselves
彼此沒什麼勝負好分的
But I can't imagine a life without
但我無法想象 生命中缺乏那些
Bretheless moments
羞澀得喘不過氣的時刻
Breaking me down
只要想起這一切回憶就如大石般重重地把我壓倒

The bed's getting cold and you're not here
夜晚變得寒冷寂寞 你卻又不在
The future that we hold is so unclear
我們緊握著的未來變得模糊
But I'm not alive until you call
我無法振作直到你的出現
And I'll bet the odds against it all
而我敢打賭流言蜚語會把我們阻隔
Save your advice 'cause I won't hear
省下你的勸誡吧因為我不會聽進去的
You might be right but I don't care
你也許是對的但我不在乎
There's a million reasons why I should give you up
有一萬個為什麼要離開你理由
But the heart wants what it wants
但我的心卻是不受控制的渴望著
The heart wants what it wants baby
只好選擇隨心所欲了